Pristatymas ir grąžinimas

Pristatymas

Grąžinimas

  1. PRISTATYMO TERRITORIJA 1.1. Mes siūlome pristatymo paslaugas visoje Lietuvoje, tačiau pristatymo galimybės gali skirtis priklausomai nuo jūsų pasirinktos pristatymo vietos.
  2. PRISTATYMO LAIKAS 2.1. Mes stengiamės pristatyti užsakytas prekes kuo greičiau. Pateikta pristatymo data yra apytikslė ir gali keistis priklausomai nuo pasirinkto pristatymo metodo ir vietos. Mes neprisiimame atsakomybės už vėlavimus, kurie gali atsirasti dėl nepriklausomų pristatymo paslaugų teikėjų veiklos.
  3. PRISTATYMO KAINOS 3.1. Pristatymo kainos skaičiuojamos pagal jūsų užsakymo dydį, svorį, pristatymo vietą ir pasirinktą pristatymo metodą. Pristatymo kainas galite pamatyti prieš apmokant užsakymą. Kainos gali būti papildomai taikomos, jei pasirenkate ypatingas pristatymo paslaugas ar greitesnį pristatymą.
  4. PRISTATYMO APDOROJIMAS 4.1. Po to, kai patvirtinate užsakymą ir apmokate už jį, mes pradėsime apdoroti jūsų pristatymo užsakymą. Mes stengiamės kuo greičiau paruošti užsakytas prekes pristatymui. 4.2. Pristatymo būdu ir pristatymo laiku informuosime jus el. paštu arba kitais jūsų nurodytais kontaktais.
  5. NEPRISTATYMO ATVEJAI 5.1. Mes nesame atsakingi už pristatymo nepavykimą, jei pateikiate neteisingą arba netikslų pristatymo adresą ar kitą svarbią pristatymo informaciją. 5.2. Jei pristatymas negali būti atliktas dėl jūsų kaltės (pvz., neįmanoma susisiekti su jumis pristatymo metu), galime nustatyti papildomą pristatymo mokestį, norint pakartotinai pristatyti užsakymą.
  6. PRISTATYMO PRIĖMIMAS 6.1. Norėdami užtikrinti sėkmingą pristatymą, prašome būti pristatymo adresu ir pasiruošti priimti prekes pristatymo metu. Prašome patikrinti pristatytas prekes ir gavimo dokumentą, prieš priimant pristatymą. 6.2. Jei pastebite, kad prekė yra pažeista ar neatitinka užsakymo, prašome nedelsdami susisiekti su mumis, kad galėtume išspręsti situaciją.
  7. PRISTATYMO SEKIMAS 7.1. Kai tik prekės yra išsiunčiamos, suteiksime jums pristatymo sekimo numerį, kad galėtumėte sekti savo pristatymo būseną. Taip pat galite susisiekti su mumis, jei norite sužinoti daugiau apie savo pristatymo būseną.
  8. NEPAKANKAMAS PRISTATYMO BŪDAS 8.1. Mes galime pasiūlyti skirtingus pristatymo būdus priklausomai nuo jūsų užsakymo ir pristatymo vietos. Atkreipkite dėmesį, kad galimi pristatymo būdų apribojimai tam tikroms prekėms arba vietoms.

GRĄŽINIMO SĄLYGOS

  1. 1.1. Jūs turite teisę grąžinti nepažeistą ir nenaudotą prekę per 14 dienų nuo prekės pristatymo datos. Norėdami gauti grąžinimo teisę, prekę turite grąžinti originalioje būklėje, įskaitant visus pristatymo įpakavimo elementus ir etiketes.
  2. GRĄŽINIMO PROCEDŪRA 2.1. Norėdami pradėti grąžinimo procedūrą, prašome susisiekti su mumis el. paštu ar telefonu, nurodytais mūsų svetainėje. Mūsų komanda jums suteiks grąžinimo instrukcijas ir gali prašyti jūsų pateikti kelias detalės apie grąžinamą prekę ir užsakymo informaciją. 2.2. Prekę grąžinkite saugiai supakuotą, kad būtų išvengta galimų pažeidimų per grąžinimo procesą. Mes nereikalaujame, kad prekę grąžintumėte originaliame įpakavime, tačiau turite užtikrinti, kad ji būtų pakankamai saugiai supakuota.
  3. GRĄŽINIMO IŠLAIDOS 3.1. Grąžinimo išlaidos tenka jums, nebent grąžinate prekę dėl prekės defekto ar mūsų klaidos. Jei prekė grąžinama dėl tokių priežasčių, mes apmokėsime grąžinimo išlaidas.
  4. GRĄŽINIMO APDOROJIMAS 4.1. Po to, kai gausime grąžinamą prekę ir patikrinsime jos būklę, atliksime grąžinimo apdorojimą. Grąžinimo apdorojimo procesas paprastai užtrunka iki 2 darbo dienų nuo prekės gavimo dienos. 4.2. Grąžinimo metu naudojama mokėjimo metodą grąžinsime jums visą grąžinamos prekės kainą, įskaitant pristatymo išlaidas (jei taikoma), naudodamiesi tuo pačiu mokėjimo metodu, kurį panaudojote pirkti prekę.
  5. NEGRĄŽINAMOS PREKĖS 5.1. Kai kurios prekės gali būti pažymėtos kaip negrąžinamos arba neturi grąžinimo teisės dėl saugumo ar kitų panašių priežasčių. Negrąžinamų prekių sąrašas bus nurodytas mūsų svetainėje.
  6. PREKIŲ GARANTIJA 6.1. Jei prekė, kurią grąžinate, yra pažeista arba sugedusi, prašome nedelsdami susisiekti su mumis, kad galėtume aptarti tolesnius veiksmus. Suteiksime jums informaciją apie prekių garantijos procesą.
  7. NUTRAUKTAS ARBA KEISTAS UŽSAKYMAS 7.1. Jei jūsų užsakymas buvo nutrauktas arba keistas dėl jūsų prašymo, grąžinimo sąlygos ir mokėjimų grąžinimas gali būti pritaikyti atitinkamai. Prašome susisiekti su mumis, kad gautumėte daugiau informacijos apie nutrauktų ar keistų užsakymų grąžinimo sąlygas.
  8. NUTRAUKIMO TEISĖ 9.1. Mes pasiliekame teisę atsisakyti grąžinti prekę arba atšaukti grąžinimą, jei nesilaikote šių grąžinimo sąlygų arba turite kitų neatidėliotinų įsipareigojimų.
Pirkinių krepšelis